12 februari 2020

Sambeek wordt schoongemaakt

Op zaterdag 21 maart

Weer Opschoondag in Sambeek

Op zaterdag 21 maart vindt de Landelijke Opschoondag weer plaats. In heel Nederland gaan vrijwilligers de straat op om zwerfafval op te ruimen. In Sambeek gaan leden van de Senioren Vereniging Sambeek, gefaciliteerd door de Dorpsraad aan, de slag om de doorgaande wegen buitengebied en dorpskern weer netjes te krijgen. Doet u ook mee?!

De schoonmaakactie begint zaterdagmorgen 21 maartom 09.00 uur vanaf Buurthuis De Elsenhof. Rond 11.45 uur hoopt men Sambeek weer netjes te hebben.

Na afloop wordt een kopje koffie of thee met wat lekkers aangeboden door de Dorpsraad.

Meld u tijdig aan!!

Wilt u ook de handen uit de mouwen steken voor een schoon Sambeek. Ook niet-leden van de Seniorenvereniging kunnen zich aanmelden bij de coördinatoren.

Henk Peters, tel. 06-27155765  peters41.h@gmail.com en Cor Thijssen 06-22692758 Corwilmathijssen@hotmail.com   coördineren deze Landelijke Opschoondag namens Senioren Vereniging Sambeek.

Wanneer u deelneemt dan wordt u voorzien van alle benodigde materialen: veiligheidshesjes, knijpers, handschoenen en afvalzakken.

Senioren Vereniging Sambeek en Dorpsraad Sambeek